Monday 12 March 2012

~ Only Allah Knows My Feelings ~

Ya Allah.. 
Rindu sgt2 dengan teman-teman seuniversiti...
Tempat aku meluahkan segala apa yang terbuku di hati...
Suka Duka sepanjang dua tahun setengah tue...
Korang je lah yang taw kann...
 Kat sini biler ade problem..
aku dah tak taw nak cerita kt sape..
Sebab aku bukan mudah nk percaya kt seseorang...
Kadang-kadang luaran je nampak baik...
Tapi hati busuk kalah air longkang...
Cukuplah aku pernah alami situasi which is dalam satu komuniti tu terlalu banyak TALAM 18 MUKA..
Bila kiter story problems kiter kt "dat person"...
then "dat person" spread to one another...
Memanglah aku tak pernah kene...
Tapi tak salah klu kiter ambil langkah berjaga2...
So senang citer... i kept all my problems on my own...
So tkde sape yg akan bocorkan...
Rite...???
Sekian...


~ ONLY ALLAH KNOWS ALL MY FEELING ~
actually aku mmg tengah geram sangat2 dengan sorang mamat nih.. geram yang teramat !!! 

No comments:

Post a Comment