Sunday 29 April 2012

~ THEM ~

Salam Pagi Isnin Semua... huhu...
Lagi 2 minggu je berkhidmat kat TM Melaka nihh..
Lepas ni kne siapkan report...
Then hantar kt UKM...
Lepas tu...??? tataw nk buat ape...
Kihkih...

Nak story sket lah mereka2 yang jadi certain teman aku kat TM nihh...
Takyah lah sebut nama.. Bagi huruf je boleyhh... 
HAHA...

1) A - die nie same date masuk practical dengan aku...
at first, tengok macam kerek sket... tapi lame2 masuk kepala gak...
seorang yang sangat suke kacau n sakat aku...
Menggelarkan diri aku G***K... (sukati die jerr)...
dan aku plak panggil die M****T ( haippp.. bkn MONYET ye)..
aku respect kt die nie sebab eventhough die budak MMU...
tapi percakapan die... mcm student yang amek pengajian Islam...
tak tinggal solat.. (ni yg aku nampak depan mata lahh)...
kadang2 die tanye aku dah solat ke belum...
speaking...?? perghhh.. berabukk okeyy.. jeles!!
Handsome..??? hurm... not bad lahh...
Tapi dah berpunyaa... haha... 
yang lain2 tu bia aku simpan sorang lah ye...
lagi 1... sangatlah ske cari pasal dengan aku!

2) B - die ni laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagi suke kacau aku...
kadang2 geram gak dengan perangai die nih...
nak kate lelaki... macam perempuan...
nak kate perempuan... lelaki lah pulakk...
paham2 sudah laa... haha...
die suke sangat cubit2 pipi aku...
kalau pmpwan aku tak kisahh... tapi die nie LELAKI...
sesuka hati je nak pegang2 aku.... 
pehal ntah... aku bukan comel mane pownn...
dengar citer die suke aku... tataw lah btol ke idakk...
tp aku layan je die macam kawan... 
sampai kan kitorang pernah gaduh...
haihhh... rosak imej sopan santun yg aku jge selama nie..
tapi gaduh kejap je... pastu ok dahh...
weeee...

3) C - orangnye kecik2 je... kawan kepada si B tadi...
die ni ok je bagi aku... eventhough ade yang mengatakan die nie blablablabla...
tapi so far... die baek dengan aku...
selalu tolong aku... senang citer... aku senanglah kawan dengan die...
kalau buat kerja... tak pernah berkira dengan akuu...
minggu lepas die last practical kt sini...
sedih gak sebenarnye... sebab kalau ade pape... aku suke buat kerja dengan die...
sampai kadang2 si B ni jeles tengok aku berkepit dengan die... 
ade aku kesah...???? hahaha
Hope ko suke lah dengan hadiah pemberian aku tu ye... =)

4) D - ermm... kenal dari awal aku masuk TM nih...
tapi mula rapat dalam 3 or 4 minggu lepas kot...
kawan kepada si B dan si C...
how kami boleh rapat...?? 
maybe after die ajak aku minum2 last Friday beberapa minggu yang lepas kot...
haha...
Seorang yang bagi aku baekk... jaga perilaku as a Muslim...
Solat ?? tak pernah tinggal (yang aku nampak depan mata lahh)...
senang lah jugak berkawan dengan die... mudah gelak...
senang nak ajak borak... 
suke ingatkan aku supaya solat...
easygoinggg...
what else...?? 
Peminat tegar football maybe... (lagi2 Arsenal)...
;)

Last but not least....

5) E - how to describe him...??? 
the 1st question he ask someone to ask me is... do I have special boyfriend...??
huhu...
someone from the other unit...
easygoing maybe...
sangat suke memodified kereta... 
kadang2 suke menyakat aku...
suke pandang aku... (tak ske btol biler die wat mcm tuuu)...
but i dont think he want serious relationship with me... 
Let's time decide everything... 
=)

p/s : berKAWAN biar SERIBU... 

No comments:

Post a Comment