Thursday 9 June 2011

~ Dean List ~

Fuhh  !!! 
penat !!
 actually baru pas maen badminton nihh... 
dh 2 minggu lebih dh tk pegang reket... 
so... 
td lepas lah gian sekejap maen dgn member...
 tk lme pon... dlm 45 minit jerr... tu pon dh semput2 dh... haha... 
puas rse nye dapat maen badminton... 
esok klu rajin nk jog plak... 
actually dr sem 1 plan nk jog around UKM... 
tp tk pernah tercapai... 
hope esok tercapai lah ye...
 insyaAllah... ^_^


07062011... birthday one of my besties !!...
yg teman maen badminton td tu lahh.....
ktorg ramai2 celebrate bday die...
ade lh dlm 5 org...
at first... celebrate kt KKM jerr...
maen baling2 tepung....
*part ni yg aku tk brp ske nehh....
klu 10 org bday....
10 kali lh nmpknye aku kene mandi dgn tepung....
pas dh puas lumurkan sorang2 dgn tepung tuu...
ktorg snap2 gambar.... makan kek...
then... go to PIZZA HUT plak....
pas makan2... borak2...
then masing2 pulang ke tempat asal....

Tengah malam tu plak... adalah waktu yg ditunggu2...
keputusan PEPERIKSAAN semester 2 kua...
haha....
rileks jerr aku tgk sbb aku tak score sgt kali nii....
byk sbjek yg aku rse tkleh buat...
lagi2 subjek FTSM...
then aku tak study hard sgt...
main2 je banyak.... 
first 2 paper je ak study btol2...
tapi.....
ALHAMDULILLAH....
bersyukur sangat2....
result aku meningkat dgn jayanya....
Tuhan masih sayang aku lagi....
walaupun usaha aku tak seberapa...
tapi DIA tak pernah mengecewakan aku....
INSYAALLAH...
aku akan tambah lagi usaha aku untuk exam akan dtg...
sbb... aku berhajat untuk dapatkan balik title DEAN LIST tu...
INSYAALLAH...


No comments:

Post a Comment