Thursday 24 November 2011

~ Lamenyeee Tak Update Blog ~


Hye My Dear Readers..
Ade ke Readers ..?? tk ksah laa...
Lme rsenye tak update blog...
mmg lama gila ponn...
malas lahh...
tataw nk story ape...
padahal byk je story nk cter...

pejam celik pejam celik...
dah masuk last sem...
sem depan aku dah start practical...
tapi tataw lagi kt mne... yg penting ak mntak area Melaka...
mle2 mcm nk mintak area KL sbb rsenye lagi cerah peluang kt cni...
tp bile pk balik... aku ni dari kecik dh biasa hidup merantau...
jauh dari family...


so kali nie ak decide nk tinggal dgn family for practical ni...
at least aku leh tgk family aku...
boleh watch out adek2 aku...
tapi maybe aku akan hilang sket la life aku...
klu kt KL... hujung minggu boleh hangout dgn kawan2...
balik lambat pon tkde org marah... tp msti pandai jge diri lahh...
klu dh dok dgn family... jgn harap lah nk buat bnd2 tu sume...
huhu...
abes je keje... balik umah... sok g keje balik...
hujung minggu... klu ade mmber ajak kua... bru hangout...
semoga urusan utk practical ni diprmudahkan lah...
takot plak nk masuk alam pekerjaan ni...
ramai yg ckp... working life tk best mcm student life...
btol ke...
tkpe2... nanti aku nilai sendiri k...


Last sem ni... byk sgt bnd kne kejar...
assignments... THESIS... byk kje lua...
tp seronok... tkde lah asyik terperap je dalam UKM ni...
barulah mencabar nmenye kan kalau buat kje kt lua...
tp it's a bit difficult lh 4 those yg tkde kenderaan...
ak ni pon tumpang mmber jugakk...
klu tkde dorg... tk bergerak gak keje akuu...


Lately ni kann.... ak rse sunyi jee...
ye lahh... dh last2 sem nie...
sayu jee... plus ble denga ade mmber2 yg gaduh laa...
masam2 mke laa... tk bertego laa...
klu aku ade kuasa ajaib... nak je ak kembalikan suasana dulu...
gelak2... gurau2... story mory... hangout sme2...
tapi tu lah... igtkn panas smpi ke petang...
rpenye tsunami plak tghri tuu...
btol lah org kte...
kte ni hidup jgn ske2 sgt... nnt ade je bnd2 sedih yg menimpa...
so balance lah k...

11 November 2011...
aku kehilangan sorg lg rakan aka rumate aku mse skolah kt MEKAR dulu...
ktorg rapat sgt.. rsenye 2 tahun jugak ktorg dpt bilik yg sme...
boleh dikatakan... sume buat sme2...
maklumlah... duduk asrama...
makan... mandi... tidoo... g semayang... gosip2...
sume buat dgn die...
pas abes skola... ktorg lost contact...
tp aku still lg amek taw pasal die through FB tp tk kerap laa...
die ade cter kt aku yg die saket... kanser n seingat aku start from die period...
mcm tu lah cter die...
kadang2 ak tgk gmba die... tanya khabar...
seriously... gamba dlm FB she's totally different...
pucat... n agak berisi...
kesan dr penyakit maybe...
n then 11.11.2011... kakak die post kt fb yg die msuk ICU...
tk lme lepas tuu... dpt news yg die dh tkde... dh kembali kepada Penciptanya...
Kanser Usus + Leukimia...
Allahu Akbar...
berat sgt dugaan utk kau azie...
akk sedih sgt... tp Allah lebih syg Azie...
Die tk nk azie menderita sakit lme2...
sebab tue die amek azie....
akk nk azie igt yg akk sayang  n rindu azie sgt...
semoga azie aman n damai di sana...
AL-FATIHAH utk azie tersayang...
T_________T

p/s : semoga hari2 seterusnya aku akan lebih ceria dan bersemangat menjalani kehidupan seharian



No comments:

Post a Comment