Sunday 18 December 2011

~ Kursus Kawenn Bebb !! ~

Siapa dah pergi kursus kahwin..??
angkat hidung.. kehkeh...
actually tadi aku baru je pergi kursus kawen nih..
mula2 taknak pergi...
segan lah... nanti semua orang ingat aku nak kawen plakk...
tu lah mentality mereka2 yg pk pasal kursus kawen...
hello.. open your mind wide lah beb !!...
tak semestinya orang yang pergi kursus kawen ni semua dah gatal nak kawen dah..
haihhh...

sebenonyee... kursus ni pon kazen aku yang beria2 ajak aku join...
memandangkan aku nih kazen yang baik hati...
so aku pon pergilah...
aku pergi sorang2 wokeyh!!..
dah semua member2 tak nak pergi...
kazen aku tu pulak jadi urusetia untuk kursus tuhh...
so takkan lah die nak duduk sekali dgn aku kann...
takpe lahh... aku pon buat lah muka cantek aku tu hadir kursus kawenn...
mula2 memanglh datang sorg...
tapi bile dah masuk dewan... borak2... dari tak rapat... terus jadi rapat...
memandangkan aku ni pulak jenis peramah...
so takde lah susah sgt nk cari kawan...

kursus tu berjalan selama 2 hari...
hari pertama tu sangat lah seronok sebab dari mula program start sampai lah dh nak habis...
kitorang dalam dewan asyik gelaaaakkkk je...
sebab memang kelakar n penceramah die pon pandai bagi ceramah...
so takdelah bosan kann...
tapi hari kedua plak mcm tak best sgt...
penceramah die pon tak reti buat lawak sangat...
so ramai lah audience2 yang main snooker atas meja...
termasuk lah aku...
mane lah tak ngantukk...
dewan tu dah lah sejukkk... plus penceramah tu plak hambar je...
aku plak tidur lambat malam tuh sebab buat asaimen...
memang sedap lah ak tidur dalam dewan tu...
tersengguk2 tahan ngantukk... nasib baek tak tergolek...
haha...

anyhow.. overall kursus tu ok laa...
banyak info even info tu sume kita boleh belajar sendiri..
seronokkk... dapat tambah ilmu baru...
paling penting dah ade sijil kawen...
kau hado...???
haha... so sekarang kena start mencari bakal suami lahh...
bukan bakal BOYFRIEND ok...
pada mereka yang belum ada sijil kawen tuu...
amek lahh... tak semestinya nak tunggu kawen dulu baru nak pergi...
lagipon amek kursus dalam UKM ni murah...
sijil pon on the spot dapat...
sebab ada certain tempat yang 2 3 hari baru dapat sijil...
=)
okeyy.. stop for today.. jom buat assignment


wondering who will be my partner 4 my whole life.. ALLAH knows the best for me.. =)

p/s : saya tersangatlah penat minggu nie.. hari2 stay fak buat asaiimen.. sabtu ahad hadir kursus... isnin ada presentation... doakan saya wokey.. 

No comments:

Post a Comment