Thursday 19 January 2012

~ Hatiku Kosong ~

Assalamualaikum...
Malam nie malam terakhir aku di UKM...
Malam terakhir aku menginap di bilik 102 KBH nie...
Sayang rsenye nk bagi bilik 2 tahun setengah ni kt org lain...

Actually tak taw nk buat entry ape mlm nie...
Hati rasa kosong je..
maybe sbb esok aku dh nak balik melaka dh kot...
barang2 pon dh siap kemas...
Tuhan je taw ape dlm hati aku sekarang...
rasa sedih.. sayu.. syahdu..
senang cter semua yg sedih2 laa...
normal lh tu mood ble nk hadapi perpisahan kan...

nnt mesti rindu gler kt kawan2 IM.. kawan2 KIZ.. kawan2 UKM..
rindu masa2 hang out sana sini sampai tak igt nk balik...
rindu nk celebrated birthday sme2...
rindu nk gosip itu ini...
rindu semua yg kita buat sme2...
RINDU !!! OK !!!
silalah faham... T_T

time salam2 + peluk2 dgn kwn2 sume dh sebak semacam je...
balik bilik tros berderai air mata...
muka nmpk je happy...
tapi hati nie...
beratnye nk hadapi perpisahan...
bila lh agaknye kte dpt jmpe lagi ae...
time konvo insyaAllah...
lepas konvo...??
kalau murah rezeki... panjang umur... 
boleh la kte hang out sme2 mcm skarang...
INSYAALLAH...
='(
P/S : UKM -> MELAKA -> PERAK...
*rse malas gler nk g perak.. ='(
*rindu gler kt die.. knp die UNFRIEND aku.. die dh tak syg ak ae..???

No comments:

Post a Comment