Monday 9 January 2012

~ Thankzz....... A Lotsssss ~

Salam...
Aku taw aku bukan kawan terbaikk...
Tapi at least aku cbe jd yg terbaik...
Kau taw tak aku sayang kat kau...
Sebab kau kawan yang paling lama bertahan dengan aku...

2 tahun lebih...
Bukan jangka masa yang pendek...
Tapi dah cukup utk kau mengenali diri aku...
Aku harap kita boleh bertahan lama...
Tapi... Aku kecewa dgn kau... Kecewa sgt...

Pernah tak kau cbe utk fahami ape yg aku rse...
Pernah tk ko cbe utk hiburkan hati aku bile aku sedih...
Mana kau bile aku btol2 perlukan kau... 
Tapi bile kau hadapi semua tu...
Aku sentiasa ade... Setia dengar apa jua masalah kau...
Tapi knp kau tak pernah buat semua tu utk aku..??

Salah ke kalau aku berterus terang dgn kau ape yg aku ske n tak ske...
Salah ke kalau ak luah ape yg terbuku kat hati aku...
Salah ke kalau aku tegur kau...
Aku tegur kau elok2... tak marah pun...
Sebab benda kecik pun kau ambil hati mcm ni skali dgn aku...

Takpe lah... Aku redha...
Lagipun bkn skali 2 ko dtg dn pergi dr hidup aku...
Mula2 aku sedih...
Tapi lama2 aku dah lali dgn perangai kau...
Terima kasih lah sbb hadir dlm hidup aku walaupun sekejap...

Aku ingat kita boleh berkawan mcm mle2 dulu...
Tapi sangkaan aku meleset...
Semakin kau berjaya... Semakin kau menjauhkan diri dari aku...
Kenapa insan2 yg aku kenal cepat berubah bila dh kecap sesuatu kejayaan...??
Terlalu mudah kau melupakan aku... 
Sedangkan aku...?????

Terima kasih sgt2 sbb buat mcmni kt aku...
Aku sayang kau... tp mgkn dh tk sme mcm mle2 dulu...
Sebab ko yg hakis rasa sayang aku utk kau...
Cukuplah beberapa orang insan yg dh pernah datang dn pergi dari hidup aku...
Yang perlukan aku hanya bila diperlukan...
TERIMA KASIH SANGAT2 !!!...

*Seriously... saya dh tak berminat utk berkawan lebih rapat dgn lelaki... hati saya dh penat...!

No comments:

Post a Comment