Friday 20 May 2011

~ Nur Kasih ~

Sape dh tgk Nur Kasih ???? angkat hidung... hahaha... sape dh tgk tu g dok diam2 ae... dgn bangganya aku belum berkesempatan lagi nk tgk MY FAVOURITE MOVIE + DRAMA ni... asyik tgk trailer n lagu die kt you tube je... hah !! gelak2.... sekeh kang... taw lh dh tgk kn... hishhh.... denga cter.... rmi yg cakap cter ni BEST, SEDIH n mmg TAK RUGI lah klu tengok... tp tk kurang jugak ade yg kte tk sedih pon... maybe adelh tu pengalaman lampau org tu yg buat die tk nangis mse tgk cter ni... aku yg tengok trailer kt you tube ni pon dh nangis tersedu-sedan... *melampau r tu kan... hmm... tkpelah... nnt WS nk tgk gak cter ni... kang aku kidnapped la spe2 yg sudi teman aku tgk... ade sape2 volunteer tk...?? tak pon... tgu je lah cter tu kua you tube ye... huwaaaa... tamo2... nk tgk movie gak... bru FEELING beb !! tgk you tube ape yg ade.... kan ??? spe yg lom tgk tuu.... kt bawah ni aku ade bg hadiah sket... wawawa 




No comments:

Post a Comment