Friday 20 May 2011

~ Salam Perkenalan ~

Assalamualaikum... Salam Perkenalan buat blog tersayang... haicehh... ehemm... ehemm... testing2... hahyeee.... my name is... Wonderful Sunshine... nme sebenar ??? biarlah rahsia... haha.... actually, lme dh nk buat blog ni... tp npe ntah... mcm2 rse b4 nk buat... pahit.. masam.. manis.. pedas.. masin.. sume ade lah... malu pon ade... sbb tataw nk story ape kt blog nii... ble tgk blog2 lain... sume ade gaya trsendiri nk story ape dlm blog... ade yg buat psl novel... life story... resepi... n many more lah... ME ??? nothing special kot... at least blog ni leh jd teman suka duka aku... yelah... asyik story kt org jerr... igt org lain pon tkde mslh ke ?? dorg pon mstilh ade mslh gak kan... mslh ngn bf lah, family lah, kwn lah, pelajaran lah, n mcm2 LAH kn... so, tknk lah tmbh beban dorg dgn mslh aku yg tkde lh berat mne pon... haha... lagi satu, sbb nk buat blog ni... emm... yelah, ble tgk kwn2 aku sume ade blog sndiri... aku pon tingin gak lerr... nnt dorg kte aku ni ketinggalan zaman plak... org len sume dh naik roket APOLLO tu... aku bru terhegeh2 nk naek beca melaka tu haa... haha... jadi, smntara aku still lg bergelar student... rsenye tak salah klu aku cbe aplikasikan sume teknologi yg ade dlm kehidupan aku... at least ble org tye anythg about blog... tkde lah aku terkial-kial nk menjawab...  btol tak blog...?? 

No comments:

Post a Comment